donderdag 18 april 2013

Challenge nr. 1

Yesssss..........
hier zijn we dan eindelijk met de allereerste challenge op ons We Love Vintage Challengeblog.
Geweldig vinden wij het dat we nu eindelijk kunnen beginnen met de challenges en als wij naar het aantal volgers kijken dan zijn onze verwachtingen hoog gespannen.

Als eerste ga ik beginnen met het noemen van de sponsor(s) van deze 1e challenge en met het tonen van de te winnen prijs.

Samen met Hanneke van http://www.hobbyhome-hobbyartikelen.nl/


sponsor ik de prijs voor de eerste challenge. Omdat deze eerste keer wel iets speciaals heeft mocht het deze keer iets extra zijn en dit is de prijs die jullie kunnen winnen....

Spellbinder Gold Nestabilities S5-183 Elements
Wij gaan de prijswinnaar via de random kiezen dus iedereen heeft evenveel kans om te winnen.
Daarnaast gaan wij ook onze persoonlijke top-3 kiezen maar dat komt allemaal later aan de orde.

Wat is nu de opdracht van onze eerste challenge.......natuurlijk.....ALLES MAG.
Een vintagecreatie en je mag vintage zien in de breedste zin van het woord.....
met een plaatje, met een stempel, een kaartje, doosje, wát je maar wilt....als het maar duidelijk vintage is.
De spelregels staan bovenaan het blog, misschien toch handig om er even naar te kijken en dan laat ik nu zien wat de dames van het DT voor jullie als voorbeelden hebben gemaakt....

Liesbeth

Pouwla

Henriëtte

Ans

Janet
 

Anneke

Jacomijn

 
Plony

Ik denk wel dat ik mag zeggen dat ik heeeeeeeel trots ben op wat hier door het TEAM is neer gezet.
De dames van het DT zien jullie natuurlijk ook graag op hun eigen blog terug....dat spreekt voor zich.

Dan wensen wij jullie allemaal heel veel plezier met het maken van een creatie en heel veel succes.
Jullie hebben tot 2 mei 18.00 uur de tijd om een geweldige creatie te plaatsen bij onze Mr.Linky.

Namens het DT van WLVC, Lieve groetjes van Plony.



59 opmerkingen:

  1. Dames allemaal gefeliciteerd ik zie al schitterende kaarten ik ga kijken of ik ook nog wat frutsels in huis heb heel veel succes veel liefs Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige voorbeeld kaarten meiden! Ik wens jullie allemaal veel succes, maar dat komt wel goed met jullie in het Design team. En jullie hebben een hele mooie prijs om weg te geven. Ik ga een mooi kaartje maken voor jullie.
    Groetjes van gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een bijzondere mooie voorbeeldkaarten en wat een leuke prijs.
    Ik ga meedoen hoor, heb er enorm veel zin in en ben ook benieuwd wat voor mooie creaties we hier voorbij gaan zien komen.
    Veel succes iedereen, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige blog.Wat een prachtige creaties hebben jullie allemaal neergezet .
    Veel succes met jullie blog en zal zeker meedingen .
    De prijs is heel mooi ,dit beloofd.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een fantastische creaties hebben jullie allemaal gemaakt, groot compliment voor alle dames hoor, dit ziet er fantastisch uit. En wat een gave prijs, jeetje zeg, ik ga mijn best doen hoor;)
    Liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo, ik ben de eerste, dat heb ik snel gedaan he hihi;)
    ik had deze kaart al klaar staan om vandaag op mijn blog te plaatsen en aangezien ik jullie mooie blog volg wist ik dat vandaag de challenge zou beginnen, ik doe dus graag mee. Volgster ben ik al en ga jullie nu in mijn sidebalk zetten. Ik wens iedereen succes en bedankt jullie alvast dat ik mee mocht doen.
    fijne dag, liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten hebben jullie allemaal gemaakt.
    Veel succes met het het blog, het ziet er prachtig uit.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dames wat maken jullie het ons moeilijk zeg...probeer hier maar eens bovenuit te komen hahahaha...
    Plony, je hebt een geweldig team bij elkaar gesprokkeld!!!
    Ondanks dat ik niet "van de vintage ben" heb ik toch mijn best gedaan want met deze eerste challenge wil ik zéker meedoen!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zijn stuk voor stuk schitterend...ff me denkhoofd aan het werk zetten en kijken wat ik er van maken ga......knuf peet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterende voorbeelden zijn dit. En dan ook nog zo'n speciale, mooie, grote prijs......geweldig. Ik ga ook iets moois proberen te maken.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo WLVC Team
    Van harte gefeliciteerd, met deze eerste CHALLENGE.
    Wat een mooie voorbeeld kaartjes hebben jullie gemaakt.
    Plony dit is een SUPER team, om trots op te zijn.

    Ik ga ook proberen een VINTAGE creatie te verzinnen.
    ik wens jullie een hele fijne eerste dag toe SUCCES.

    Lieve groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw! Wat een schitterende creaties hebben jullie gemaakt zeg! Mooi makkelijke challenge ;-)om mee te beginnen. Succes hé!? Gaat zeker lukken!!!

    Liefs lotte

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super, wat ziet dit er gaaf uit dames!! Geweldige voorbeelden, nu wij aan de uitdaging...ik ga het proberen!!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja, we gaan aan de slag Plony, vanmiddag eens een mooi kaartje frutten met Riet samen!
    De prijs is volgens mij onderweg, geen idee ik heb hem poit betaald, is bij mij afgeschreven, maar ik heb nooit iets binnen gehad?
    Ik wacht d us nog:-)Liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hier ben ik á-la-minuut achteraan gegaan.....je hoort me snel.Liefs Plony.

      Verwijderen
  15. Eindelijk is het vandaag de dag dat jullie van start zijn gegaan Plony en wauwiedewauwie wat een schitterende kaarten zijn er gemaakt, ik vind ze stuk voor stuk prachtig. Heel veel succes met de eerste challenge maar dat zal wel gaan lukken. Een prachtige prijs valt er ook te verdienen. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Vandaag is D-Day, wat een prachtige voorbeeldkaarten zijn er gemaakt, zo mooi allemaal, volgens mij kan het niet anders dan een succes worden, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van Harte gefeliciteerd en heel veel succes.
    Wat een schitterende kaarten zijn er gemaakt echt geweldig mooi.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat staan hier schitterende kaarten te schitteren, wat hebben jullie allemaal je best gedaan. Nou ik ga ook een kaartje proberen te maken hoor....liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. geweldige en schitterende kaarten design team.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaarten hebben jullie gemaakt. Ze zijn allemaal supermooi. Ik ga zeker proberen mee te doen.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk een challenge in vintage. De meeste vintage kaarten worden in bruin of donker gemaakt. Maar thuis waren er kaarten van mijn Vader, die aan mijn Moeder waren gestuurd tussen 1928 en 1932, En deze waren juist vaak in roze en zeegroen. Ik heb maar aangenomen, dat dat ook mocht.
    Zie vooral de ouderwetse kinderwagen als bedeltje
    Groeten leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo nou ze zijn er hoor! Nu die van Riet nog, maar die was nog niet helemaal af... Komt wel! Wordt ook gaaf!
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Geweldige voorbeelden hebben jullie gemaakt. Proficiat met de eerste vintage-challenge...leuk!
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met deze mooie start! Wat een plaatjes van kaarten!
    Ik ga mijn best doen...

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een moois hier op dit blog ik wens jullie veel sucses ik heb ook een kaartje gemaakt maar ik weet niet of het plaatsen goed is gegaan groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtige kaarten hebben jullie allemaal gemaakt.
    echt super mooi.

    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kaarten.....succes en veel plezier dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat leuk: eindelijk echt van start! En de eerste klap is een daalder waard: wat een mooie kaarten laten jullie zien. Ik ben helemaal enthousiast!! Veel succes met jullie blog,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ben volger geworden van je geweldige blog!
    Nu nog kijken hoe ik mijn kaartje kan plaatsen??
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik hoop, dat je hem nu wel kan vinden. Bij Mr Linky stond hij wel. Niet duidelijk, maar fotograferen moet ik hier beter kunnen Komt denkelijk door de storm gisteren. De caravan bewoog gewoon.
    groetjes leny w en veel succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Gefeliciteerd met jullie 1ste challenge. Hopelijk volgen er nog meer.
    Mijn kaart staat erbij.

    Groetjes
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hi Plony als je nu nummer 18 weg kan halen want dan kom je op mijn trouwcandy, en van nummer 19 nummer 18 maakt want dan kom je meteen bij de waaier. MIJN FOTOOS HEBBEN TEVEEL KB
    sORRY VOOR DE OVERLAST......lIEFS gHEA

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hoi Allemaal

    Super dat de eerste challenge is gestart, en wat hebben jullie allemaal een mooie voorbeelden gemaakt.
    Iedereen heel veel succes.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuk dat de eerste challenge nu van start is gegaan. Mooie voorbeeldkaarten heeft het DT team gemaakt.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  35. IK doe graag mee met jullie challenge.IK hou ook erg van de vintage stijl. Leuke blolg hebben jullie. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Allereerst gefeliciteerd met jullie geweldig mooie blog!

    Ook ik wil graag mee doen me de challenge.
    Voor mij de eerste keer, hopelijk heb ik alles goed gedaan.

    Fijn weekend,
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  37. bij 31 is iets niet goed gegaan er staat een hele andere url bij dan ik in gedachten had dus doe ik het nog een keer...31 is dus niet een inzending..nou ja half..pfff

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Leuk een blog met vintagechallenges.
    Lieve groetejs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Leuke opdracht en schitterende voorbeeldkaarten zijn er gemaakt!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. wat een leuke blog hebben jullie opgestart, ik had me al langer aangemeld en vandaag een kaartje gemaakt en zojuist erbij gezet...
    Het DT heeft ook geweldige kaartjes gemaakt...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zo die van mij staat er op ik hoop dat ik het goed heb gedaan het is een leuke challenge groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een gezellig nieuw challenge blog!
    Natuurlijk doe ik ook mee, ik hou erg van de vintage stijl, zo leuk om te maken!
    Gave inzendingen!
    Succes met jullie blog
    Fijne zondag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wat gaaf dat er als zoveel volgers en deelnemers zijn, toppie hoor! Ik had het niet gedacht maar het is me toch gelukt een kaartje te posten voor jullie eerste challenge, groetjes en nog een fijne dag, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Super zoveel volgers ik heb als het goed is net mij kaart geplaatst
    Groetjes en nog meer succes met deze leuke blog
    Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hier ben ik dan weer met een nieuwe poging om mee te doen met jullie eerste challenge. Vintage dingen maken is helemaal mijn ding maar ik ben nog niet zo goed thuis in het meedoen aan challenges. Bedankt voor de tip Plony!
    Fijne avond allemaal,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd met de snelle groei van jullie blog. Maar zeg nou zelf, het is toch heel leuk om een vintage kaart te maken en hem dan ook nog ergens te kunnen publiceren zodat anderen je werk ook zien?

    Voor de winnares alvast: Hartelijk Gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Zomaar even een berichtje dat het zo leuk is om te zien dat er zoveel deelneemsters zijn, geweldig. Wat ik ook zo super aan dit blog vind is dat je zelf geen blog hoeft te hebben om mee te mogen doen. Inmiddels heb ik zelf een blog hoor maar toen ik dat niet had voelde ik me wel een beetje buitengesloten dus daarom is dit extra leuk, het is voor iedereen, top dames!
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Jeetje Ploon je gaat als een speer!!!!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Proficiat met jullie spiksplinternieuwe blog ,
    wat prachtige voorbeeldkaartjes ook !!
    ik dacht meteen lekker mee doen met alles mag
    dus hier mijn bijdrage aan jullie eerste challenge
    Liefs Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een aanmeldingen, leuk!
    Nou, ik geloof niet dat ik eerder bij eenzelfde blog 2 keer met een challenge mee heb gedaan maar een keer moet de eerste keer zijn. Bij deze heb ik nog een kaartje mee laten doen, als hij niet aan de eisen voldoet hoor ik het wel (of zie wel als hij verwijderd is hihi).
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl/2013/04/little-darlings.html

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Leuk dit blog ! Ik heb dus ook gelijk een kaartje gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd met jullie mooie blog. Heerlijk al dat vintage.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Leuk een nieuw challenge blog!
    Ik stuitte per toeval op dit blog en doe dan ook mee. Wordt meteen jullie volger.
    Wat een inspiratie hier.
    Succes met jullie blog
    Lieve groet, anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  54. wat een schitterende creaties zijn er al geplaatst
    en het zal ook wel heel moeilijk worden om daar een winnaar uit te zoeken
    ze zijn stuk voor stuk echt prachtig
    ik vond het zo leuk dat ik met een tweede creatie mee wil doen
    en die heb ik net geplaatst

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Wat een mooie creaties allemaal en zoveel.

    Dit blog is echt een schot in de roos.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Hele mooie voorbeeld kaarten dame,s
    Ik heb mijn kaart ook geplaatst.
    GR Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Hallo ik heb me aangemeld dit kaartje heb ik gemaakt speciaal voor jullie blog .
    Het was leuk om te doen .
    Groetjes Rianne

    BeantwoordenVerwijderen